Wednesday, August 1, 2018

Subjek Kegemaran Saya


Subjek Kegemara Saya
Matematik


             Subjek kegemaran ialah Matematik dan Bahasa Inggeris.Pertama sekali saya suka subjek Matematik kerana,saya suka mengira dan senang untuk mendapat jawapan.Saya suka Bahasa Inggeris kerana saya selalu mendengar orang bercakap Bahasa Inggeris.
Bahasa Inggeris

            Cikgu di ASIQS yang mengajar subjek Matematik sangat senang untuk memahami pelajarannya.Kak Faisara mengajar subjek Matematik manakala Teacher Nashrah mengajar Bahasa Inggeris.Teacher Nashrah lebih kurang sama dengan kak Faisara kerana dengan pelbagai cara dia mengajar,saya boleh memahami spenuhnya.
            Saya suka semua subjek di ASIQS tetapi kedua-dua subjek itu adalah kegemaran saya.Saya begitu gembira apabila tibanya subjek yang saya sukai.Bagi saya,subjek Matematik dan Bahasa Inggeris senang dan mudah.
           

1 comment:

Pengorbanan Anggota Bomba.

                                                                                         Assalamualaikum WBT          Mula-mula se...